Terms and Conditions

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! A splashare.hu és aquafoto.hu honlapot az Eleven Kft. üzemelteti.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön a honlapon keresztül rendel meg tőlünk szolgáltatásokat, úgy a közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek és a „Részletes tájékoztató a vásárlás menetéről” című dokumentum (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.

Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és az Eleven Kft. -t illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Jelen ÁSZF mellékletét képezik a honlapon elérhető tájékoztatók és nyilatkozat-minták, valamint a honlapon külön elérhető tájékoztatások.

A „Részletes tájékoztató a vásárlás menetéről” című dokumentumban nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF az irányadó.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Az Ön és az Vállalkozó között létrejött szerződésre a kötelezően alkalmazandó jogszabályok mellett a jelen ÁSZF vonatkozik. A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Vállalkozó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes szolgáltatások, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

  • Jelen ÁSZF a szerződéskötési folyamat során kiadott ajánlatokkal, rendelés‐visszaigazolásokkal, számlákkal és minden egyéb az adott megrendelésre vonatkozó dokumentumokkal összhangban értelmezendők, s a felek között létrejövő és a felek egyéb megállapodása hiányában jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az irányadóak. Az ÁSZF a felek jogviszonyának általános feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit határozza meg.
  • Jelen ÁSZF‐től történő bármely eltérés csak Megrendelő és Vállalkozó által aláírt és jóváhagyott írásos formában érvényes. Írásbeli megállapodásnak számít a felek között levélben, illetve elektronikus levelezés körében történt és honlapon történt nyilatkozattétel is, ha azt a másik fél kifejezetten elfogadta. Az írásbeli nyilatkozatokat a másik fél Megrendelésben megadott címére vagy elektronikus levélcímére (e-mail) kell elküldeni vagy a honlapon kifejezetten el kell fogadni.
  • Jelen ÁSZF kiterjed a magánszemély fogyasztó Megrendelőkre, a gazdasági társaság illetve egyéni vállalkozó és egyéb szervezetű megrendelőkre, kozmetikusokra és szakemberekre (Üzleti Megrendelő) is, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést. Az Üzletei Megrendelők a továbbiakban együttesen úgy is, mint: „Megrendelők, illetve Megrendelő”.
  • Jelen ÁSZF visszavonásig hatályos.

Bemutatkozó adatok, fogalmak, értelmező rendelkezések

Impresszum: Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Eleven Kft.
  • Ügyvezető: Szűcs Gyula
  • Székhely: 1037 Budapest, Törökkő utca 5-7.
  • Telefon: +36 (1) 436 9113
  • Adószám: 10346877-2-41
  • Cégjegyzékszám: 01-09-066619
  • Kibocsájtó cégbíróság: Budapest Bíróság, mint Cégbíróság
  • Szerződés formája és nyelve: magyar
  • Webáruház elnevezése: splashare.hu
  • Weboldal: www.splashare.hu és www.aquafoto.hu
  • Elektronikus elérhetőség: info@eleven11.hu
  • Telefonos elérhetőség és ügyfélszolgálat: +36 (1) 436 9113
  • Belföldi bankszámlaszám: 10918001-00000085-43830007

A tárhely-szolgáltató adatai:

  • Neve: MediaCenter Hungary Kft.
  • Címe: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
  • Adószám: 13922546-2-03
  • Email címe: mediacenter@mediacenter.hu
  • Weboldala: http://www.mediacenter.hu/

Felek: Vállalkozó (Vállalkozó) és Vevő együttesen.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

Honlap: a www.splashare.hu és a www.aquafoto.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül.

Szerződés: Vállalkozó, mint Vállalkozó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt szolgáltatás, mely a Szerződés tárgyát képezi.

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Megrendelő: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő, és/vagy regisztráló szerződést kötő személy vagy gazdasági társaság, szakmai partner, illetve egyéni vállalkozó és egyéb szervezetű megrendelő, üzleti Megrendelő is, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést.

Külföldi megrendelő: Nem belföldi rezidens megrendelő, akinek lakó-tartózkodási helye vagy székhelye és a szállítási címe nem Magyarországon van és/vagy magyar nyelven nem kommunikál.

A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás.

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

1998. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

1999.   évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Az ÁSZF elfogadása

A Megrendelő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A www.splashare.hu és a www.aquafoto.hu honlapon keresztül történő vásárlással a Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Megrendelő és a Vállalkozó között létrejövő szerződés részét képezi.

A szerződés nyelve

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ–t.  Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

Szerződés tárgya

Vállalkozó a www.splashare.hu és a www.aquafoto.hu webcím alatt weboldalt üzemeltet, amelyen az általa forgalmazott online letölthető fotók rendelhetők (a továbbiakban “weboldal”) a weboldalt látogató Megrendelők által egy internetes felületen keresztül, vagy a vállalkozóval megkötött egyedi szerződés alapján. Vállalkozó a Megrendelő részére a kínálatában (weboldalán) elérhető szolgáltatásokat a Megrendelőnek a megrendelt mennyiségben biztosítja a letöltést. Vállalkozó ebben a körben vállalja, hogy a Megrendelő igényei alapján, a Vállalkozó lehetőségeihez mérten, a kínálatában elérhető szolgáltatások ellenérték fejében a Megrendelő által leadott megrendelést követően, a vonatkozó 2. megrendelési visszaigazolásban meghatározott feltételek szerint Megrendelőnek leszállítja.

Szerződő felek a szerződés teljesítése során hatékonyan, egymással kölcsönösen együttműködve járnak el, figyelembe véve egymás jogos érdekeit.

Szerződéskötés folyamata, a szerződés létrejötte

Regisztráció Vállalkozó weboldalán: A Megrendelőknek lehetőségük van arra, hogy Vállalkozó internetes weboldalán (www.splashare.hu és a www.aquafoto.hu) a regisztrációs oldalon regisztrálják magukat. A regisztráció során a Megrendelő külön nyilatkozatot fogad el, miszerint a regisztrálás során a valóságnak megfelelő adatokat (cégnév, cím/székhely, adószám, elérhetőségi adatok, címek stb.) ad meg, s ennek elmulasztása esetére, az ebből eredő kárért teljes kártérítési felelősséggel tartozik. A regisztráció során és ahhoz megadott adatokat Vállalkozó a vonatkozó és hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli.

Megrendelés Vállalkozó weboldalán keresztül: Amennyiben Megrendelő Vállalkozó weboldalán az általa megrendelni kívánt szolgáltatást kiválasztja, azt behelyezi egy a weboldalon működő virtuális kosárba. A virtuális kosárban található szolgáltatásra vonatkozó a megrendelési szándékát Megrendelő a feltételek elektronikus elfogadásával és a fizetési mód kiválasztásával véglegesíti, így szerződést köt Vállalkozóval jelen ÁSZF és a 2. megrendelési visszaigazolásban szereplő egyedi feltételek alapján (a továbbiakban elektronikus megrendelés). A megrendelési igényt tartalmazó visszaigazolást (1. számú visszaigazolás) a rendszer a megrendelés alapján automatán küldi ki a Megrendelő részére, amely tartalmazza többek között a megrendelő adatait, a megrendelés adatait, a fizetés módját és a szolgáltatás igénybevételének időpontját. A Vállalkozó fenntartja a jogot a tévedésre és a technikai tévedésre. A Bankkártyás fizetés esetén, amennyiben a Vállalkozó nem tud teljesíteni, úgy a Vállalkozó a Megrendelővel egyeztet a már kifizetett összeg visszafizetéséről. 

A Szerződés létrejöttéről Vállalkozó írásban tájékoztatja Megrendelőt, megrendelési visszaigazolás formájában, amely pontosan és tételesen tartalmazza a megrendelt szolgáltatások megnevezését, azok árait, a megrendelés vállalási határidejét.

Együttműködés: Szerződő felek a szerződés teljesítése érdekében kölcsönösen együttműködve kötelesek eljárni, így különösen abban az esetben, ha a szerződés teljesítéséhez további információk szükségesek, úgy Megrendelő köteles azt (azokat) a felhívás kézhezvételétől számított 3 napon belül Vállalkozó részére megadni.

A szerződésből eredő jogok és kötelezettségek

Vételár megfizetése: Megrendelő vállalja, hogy Vállalkozó által elkészített, és a visszaigazolásban meghatározott szolgáltatást átveszi és a meghatározott vételárat a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően megfizeti. A vételár megfizetése minden esetben előre történik a weboldalon elérhető fizetési módozatok szerint. Ezen feltételek általános érvényben maradnak visszavonásig, vagy egyéb változtatásig. Vállalkozó saját belátása szerint jogosult a korábban meghatározott fizetési határidőktől eltérni, amennyiben ezt egy adott megrendelés tárgyát képező szolgáltatás jellege, vagy a megrendelés egyéb körülménye indokolja.

Üzleti titok: Felek közötti jogviszonnyal kapcsolatos valamennyi tény, adat, információ üzleti titoknak minősül. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az Vállalkozó által készített és átadott dokumentumok, anyagok, rajzok, specifikációk, árajánlatok stb. Vállalkozó kizárólagos tulajdonát képezik, így azok harmadik fél számára történő kiadása üzleti titok megsértésének minősül, melynek minden gazdasági és büntetőjogi felelősségét Megrendelő viseli.

Szerződés módosítás: A Megrendelés elfogadását követően a megrendelő által kért módosítások külön megegyezés és szerződés‐módosítás tárgyát képezik.

Szerzői jogok tiszteletben tartása: A Vállalkozó által forgalmazott szolgáltatást a szolgáltatást gyártó jogi személyek szerzői jogi, vagy egyéb jogi védelme alá tartoznak. Megrendelő köteles ezen jogok tiszteletben tartására a vonatkozó jogszabályok megtartásával. Mindennemű, a Megrendelőnél bekövetkezett harmadik fél felé történő jogsértésért a Megrendelő tartozik felelősséggel a Ptk. és a vonatkozó jogszabályok szerint.

Elállás: Megrendelő a megrendeléstől csak és kizárólag írásban állhat el jelen ÁSZF‐ben meghatározottak szerint.

Vállalkozó jogai és kötelezettségei

  • Vállalkozó vállalja, hogy Megrendelő részére Megrendelő által a Vállalkozó weboldalán keresztül leadott megrendelést teljesíti a 1. megrendelési visszaigazolásban szereplő feltételek szerint.
  • Vállalkozónak mindaddig joga van a rendelés teljesítését megtagadni, míg Megrendelő számára nem biztosítja a munkavégzéshez szükséges információkat, vagy Megrendelő a megrendelési visszaigazolásban foglalt fizetési kötelezettségének nem tesz eleget.
  • Vállalkozó szolgáltatásait kizárólag szerződés alapján teljesíti (weboldalán keresztül a megrendelési folyamat részeként elektronikusan megkötött szerződés.).
  • A Vállalkozó kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelési visszaigazoláson részletezett szolgáltatásokat a Megrendelő számára biztosítja a szerződés teljes időtartama alatt, illetve a szolgáltatást a megállapodott határidőben teljesíti.
  • Vállalkozó bármely szerződéses kötelezettségeinek teljesítéséhez jogosult alvállalkozót vagy más közreműködőt igénybe venni.
  • Tulajdonjog‐fenntartás: Vállalkozó a megrendelt szolgáltatások vonatkozásában tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. Abban az esetben, ha Megrendelő a Vételárat az adott Megrendelő esetében meghatározott fizetési határidőt követő 3 napon túl sem egyenlíti ki, Vállalkozó külön póthatáridő kitűzése nélkül jelen szerződéstől jogosult elállni, és tulajdonjogát a megrendelt áruk felett gyakorolni. Ebben az esetben a Megrendelőt ért bármilyen kár tekintetében a Vállalkozót semmilyen felelősség nem terheli.
  • ÁSZF módosítása: Az ÁSZF rendelkezéseit a Vállalkozó jogosult egyoldalúan módosítani, ha a módosítás hatályba lépése előtt 15 nappal a módosítás lényegi elemeit honlapjának nyitóoldalán (www.splashare.hu és a www.aquafoto.hu) jól látható módon elhelyezi.

Fizetés módja, fizetési feltételek

  • A megrendelés visszaigazolásakor a Vállalkozó számlát állít ki a megrendelt szolgáltatásról melyet Megrendelő részére megküld. Vállalkozó kijelenteni, hogy az általa a Megrendelő részére kiállított bizonylatok megfelelnek a mindenkori törvényi szabályozásoknak.
  • A Vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy bármely esetben előre-utalásos számlát állítson ki.
  • Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződés alapján kibocsátott megrendelési visszaigazolások és számlák esetében – ha a felek írásban másként nem rendelkeznek – a fizetés a megrendeléskor előre esedékes.
  • A fizetés módjait a weboldalon található „Kosár” tartalmazza.

A szerződés megszűnésének, megszüntetésének esetkörei

  • Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződést határozott időre kötik, mely időpont a szolgáltatás teljesítéséig, illetve az ellenérték megfizetéséig tart.
  • A felek között a szerződés megszűnhet közös megegyezéssel és elállással, szolgáltatás esetén felmondással.
  • Felek megállapodnak abban, hogy amennyiben a másik fél a szerződésben vállalt kötelezettségeit súlyosan megszegi (a vállalt kötelezettségeit nem teljesíti, vagy minden további együttműködéstől elzárkózik), úgy elállásnak vagy szolgáltatás esetén azonnali hatályú felmondásnak van helye.
  • Megrendelő elállása, illetve azonnali hatályú felmondása esetén, amennyiben érvényesen létrejött, de még nem teljesített egyedi megrendelés van folyamatban köteles a Vállalkozó igazolt kárának, illetve elvégzett munkájának megtérítésére.
  • Vállalkozó elállása, illetve azonnali hatályú felmondása esetén, a Megrendelő az átvett áruk ellenértékét köteles kifizetni.
  • A felek között létrejött szerződés bármely okból történő megszűnése, megszüntetése nem mentesíti a felek a megszűnésig vagy megszüntetésig fennálló kötelezettségeik vagy díjtartozásaik teljesítése alól.
  • Vállalkozó a szolgáltatást azonnali hatállyal felfüggesztheti, vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja, ha a megrendelő nem teljesíti a fizetési feltételeket.

Vis Major

  • Egyik fél sem felel a Szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk, tüntetés vagy hasonló munkabeszüntetés, közlekedési, illetve egyéb üzemzavarok, nyersanyaghiány.
  • Ha Vis Major esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja a két hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, illetve a szerződéstől elállni.
  • Vis Major Esemény bekövetkezte esetén az érintett Fél köteles a másik Felet írásban értesíteni.
  • A teljesített szolgáltatások számlájának kiegyenlítése alól a Vis Major körbe tartozó események sem jelentenek mentességet.

Jótállás, szavatosság

  • Jótállás, szavatosság: Megrendelő köteles a szolgáltatás átvétele után az esetleges téves letöltések, mennyiségi eltéréseket és hiányosságokat azonnal írásban Vállalkozó részére jelezni. A bejelentésen meg kell adni a számla számát, a szolgáltatás és a kifogások pontos leírását. Minden panaszt írásban, a megállapított egyes hibák pontos adataival kell benyújtani. Megrendelő köteles lehetőséget biztosítani a Vállalkozó részére, hogy a kifogásolt szolgáltatást megtekinthesse. Abban az esetben, ha a hiba igazolásra kerül, Megrendelő választása szerint Vállalkozó kijavítja, vagy az szolgáltatás visszaadása ellenében hibátlan szolgáltatást nyújt.  A nem rendeltetésszerű használatból, tárolásból, eredő hibákért felelősség a Vállalkozót nem terheli.
  • Kárigény: Felek a Megrendelő további kárigényének érvényesítését kizárják, amennyiben azt jogszabály nem tiltja. Megrendelő azonban ezen kikötés mellett is érvényesítheti Vállalkozó szándékos vagy súlyos gondatlanságból eredő szerződésszegésével összefüggő, igazolt kárigényét. A kizárás különösen az olyan következménykárok miatti igényeket foglalja magába, mint a termeléskiesés vagy elmaradt nyereség.

Fogyasztói elállás a szerződéstől

Megrendelőnek, amennyiben fogyasztónak minősül, 14 napig jogában áll a megkötött szerződéstől elállni, mely esetben köteles a megrendelt szolgáltatás által nyújtott fotókat a Szállító részére hiánytalanul visszaküldeni és ez után semmilyen módon nem használhatja. Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő legkésőbb a Megrendelő által a letörltést követő 14 nap elteltével jár le.

Nem gyakorolhatja elállási jogát a fogyasztó a hivatkozott Korm.r. 5.§-ában meghatározott esetekben.

Az elállási jog ismertetése, elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól:

  • A Fogyasztó által megküldött megrendelést vállalkozó informatikai rendszere soron kívül, de legkésőbb 48 órán belül automatikusan visszaigazolja, amennyiben a megrendelt szolgáltatásnak megfelelő készlet áll rendelkezésre. A megrendelés visszaigazolásának időpontja egyben a Fogyasztó és Vállalkozó között létrejött szerződés időpontja is.
  • A Fogyasztó az elállási/felmondási jogát a Fogyasztó és Vállalkozó között létrejött szerződés időpontjától kezdve minden megkötés nélkül gyakorolhatja 14 napon belül.
  • A Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének napja és a szolgáltatás átvételének napja között is gyakorolja az elállási jogát.
  • Fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának megküldésével.
  • A Fogyasztónak haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül vissza kell juttatni a szolgáltatást a vállalkozó részére.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót költség nem terheli.
  • Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban.
  • Írásban történő elállás esetén Fogyasztó az elállási nyilatkozatot köteles 14 napon belül elküldeni Vállalkozó részére.
  • Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.
  • Fogyasztó elállási igényét jelezheti e-mailen az info@eleven11.hu címen.
  • A megrendelt szolgáltatást juttassa vissza a cégünk email címére. Minden fotót maradéktalanul vissza kell, hogy küldjön és ez után semmilyen módon nem használhatja fel.

A törvény részleteinek megtekintése: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

A Fogyasztó az elállási/felmondási jogát a Fogyasztó és Vállalkozó között létrejött szerződés időpontjától kezdve minden megkötés nélkül gyakorolhatja 14 napon belül.

A Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének napja és a szolgáltatás átvételének napja között is gyakorolja az elállási jogát. Az elállási jog legkésőbb a szerződés teljesítésétől, a szolgáltatás átvételétől vagy a szolgáltatás nyújtásától számított 14. napon jár le.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Vállalkozás neve: Eleven Kft.

Vállalkozás postai címe: 1037 Budapest, Törökkő utca 5-7.

Vállalkozás telefonszáma / Kapcsolattartó: +36 (1) 436 9113

E-mail cím: info@eleven11.hu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön a letölthető elállási nyilatkozatot kitöltve azt elküldheti az info@eleven11.hu e-mail címünkre. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését követően e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Írásban történő elállás esetén Fogyasztó az elállási nyilatkozatot köteles 14 napon belül elküldeni Vállalkozó részére. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a szolgáltatást, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra az alábbi címre:

Vállakozás neve: Eleven Kft.

Vállakozás email címe: info@eleve11.hu

a szolgáltatást indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a szolgáltatást.

Elállási jog abban az esetben, ha előre utalással megtörtént a megrendelt szolgáltatás értékének kiegyenlítése, de a letöltése még nem kezdődött el. Ebben az esetben, ha jelzést kapunk az elállás gyakorlására, a befizetett összeget miután az megjelent a cég számláján, – és erről egyértelmű jelzést kapunk a banktól – maradéktalanul visszautaljuk 30 napon belül a megadott számlaszámra.

Panaszkezelés, további jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés

A fogyasztó a szolgáltatásokkal vagy a Vállalkozó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Panaszügyintézés helye: 1037 Budapest, Törökkő utca 5-7.

Panaszügyintézés módja: a honlapon, illetve e-mailen keresztül, vagy székhelyünkre küldött levél formájában.

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok

Levelezési cím: 1037 Budapest, Törökkő utca 5-7

Elektronikus levelezési cím: info@eleven11.hu

Telefonszám: +36 (1) 436 9113

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt szolgáltatásokkal vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform ezen a linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jog tulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

A jogtulajdonos: Eleven Kft.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek. Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

A szolgáltatások lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes szolgáltatásoknál szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek!

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: – a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. – a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám stb.…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a személyes adatok menüpontban. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott

e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a szolgáltatást hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.

A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

  • Békéltető testület: A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél, mely eljárás során Vállalkozásunknak együttműködési kötelezettsége van.

A békéltető testületek elérhetőségei

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu